Jesteśmy nowoczesnym i dynamicznym biurem rachunkowym

które stawia sobie za cel profesjonalną i rzetelną obsługę księgowo-podatkową. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pełnym zaangażowaniu, świadczymy usługi najwyższej jakości. Reprezentujemy naszych Klientów przed Urzędem Skarbowym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Statystycznym. Posiadamy polisę ubezpieczeniową Lloyd's (polisa nr LHC1471880). Gwarancją jakości świadczenia usług jest posiadany przez nas Certyfikat Księgowego NR 36594/2010 wydany przez Ministra Finansów. Nasza siedziba znajduje się na ul. Marcina Kasprzaka 5A w Łodzi.

Należymy do ogólnopolskiej Sieci Certyfikowanych Biur Rachunkowych utworzonej przy współpracy z MBANK.

 

No posts found.

Oferujemy

kompleksową obsługę księgową i kadrowo-płacową, w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych, podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ewidencji ryczałtów, sporządzania sprawozdań finansowych, a także prowadzenia księgowości NGO i rozliczania projektów unijnych. W naszej ofercie znajduje się również pomoc w załatwianiu formalności podczas zakładania działalności gospodarczej, pisania statutu oraz wypełnianiu wszelkich niezbędnych dokumentów do Krajowego Rejestru Sądowego. Pracujemy na następujących programach: LSI Software, Comarch ERP Optima, Rewizor, Rachmistrz, Gratyfikant, Płatnik, Sage Symfonia. Jesteśmy otwarci na nowości i nie boimy się wyzwań, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostosować się do preferencji Klienta.

Zespół

MONIKA KOWNER

Właściciel biura rachunkowego, prezes fundacji, doradztwo i usługi księgowe, działalność w trzecim sektorze. Urodzona: 26.01.1976r. w Łodzi. Matka

Czytaj Więcej

DOMINIKA ZARZYCKA – DUDEK

Dominika Zarzycka – Dudek Radca prawny Urodzona 8 czerwca 1986 r. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Czytaj Więcej

PIOTR ZASADA

Piotr Zasada Księgowy Urodzony 24.05.1988r. w Pabianicach. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego o kierunku rachunkowość. Posiada Certyfikaty Zawodowe:

Czytaj Więcej

EMIL POŚWIATA

Wykształcenie: 2007-2009 - Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Kierunek: Finanse i Rachunkowość, studia II stopnia 2004 – 2007 -

Czytaj Więcej

ARKADIUSZ ŚWIDEREK

mgr. Arkadiusz Adam Świderek Absolwent kierunku Finanse i rachunkowość Wydziału Ekonomiczno- Socjologicznego, Uniwersytetu Łódzkiego. Wykształcenie: 2009-2012:Państwowa Wyższa Szkoła

Czytaj Więcej

Nasi Klienci



Client

Client

Client

Client

Client

Client

20160609-logo-grupa-mediam_duze

20151113-logo-mediam_duze

Client

Cena usług księgowych jest zależna od wielu czynników, dlatego dla każdego klienta jest ustalana indywidualnie. Poniżej prezentujemy szacunkowe ceny.

Książka przychodów i rozchodów + rejestry VAT

130 zł
  • do 10 dokumentów – 130 zł

  • od 11 do 20 dokumentów – 160 zł
  • od 21 do 40 dokumentów – 190 zł
  • powyżej 40 dokumentów – 220 zł
  • Według ustawy o prowadzeniu książki przychodów i rozchodów dokumentem księgowym są faktury zakupu i sprzedaży oraz dowody wewnętrzne.
    Zamknięcie roku, wraz z rocznym rozliczeniem właścicieli i PIT-11 dla wszystkich pracowników wynosi jednomiesięczne wynagrodzenie Biura + podatki i opłaty z tym związane.

Księgi rachunkowe + rejestry VAT

850 zł
  • do 20 dokumentów – od 850 zł

  • od 21 do 40 dokumentów – od 1000 zł
  • powyżej 40 dokumentów – od 1300 zł
  • Dokumentem księgowym wg Ustawy o Rachunkowości są faktury zakupu lub sprzedaży, dokumenty magazynowe PZ, WZ, MM, dokumenty kasowe KP, KW, wpłaty i wypłaty z rachunku bankowego, polecenie księgowania.
    Sporządzenie sprawozdania finansowego, wraz ze sporządzeniem uchwał zatwierdzających sprawozdanie finansowe oraz sporządzenie wniosku do KRS zatwierdzającego bilans wynosi jednomiesięczne wynagrodzenie Biura + podatki i opłaty z tym związane.

Ryczałt + rejestry VAT

130 zł

  • do 10 dokumentów – 130 zł
  • od 11 do 20 dokumentów – od 160 zł
  • od 21 do 40 dokumentów – od 190 zł
  • powyżej 40 dokumentów – od 220 zł
  • Zamknięcie roku wraz z rocznym rozliczeniem właścicieli i PIT-11 dla wszystkich pracowników wynosi jednomiesięczne wynagrodzenie Biura + podatki i opłaty z tym związane.

Kadry i płacepełna obsługa kadrowa firm wraz z wyliczaniem płac

50 zł / osobę
  • umowa zlecenie/o dzieło – 40 zł / osobę

  • wystawienie PIT-11 – 30 zł / osobę
  • rozliczenie roczne PIT-36/PIT-37/PIT-28 – 50 zł

Kontakt

Dojazd

Od ul. Kasprzaka – brama wjazdowa
do hotelu Borowiecki lub
od ul. Legionów – brama wjazdowa
do Art-Domu


Dane kontaktowe

Biuro Monika Kowner
91-078 Łódź
ul. Kasprzaka 5A
tel.: 578 018 777
e-mail: rachunkowe@biuro-mkg.pl
NIP: 8281073117


Godziny otwarcia

poniedziałek-piątek: 8:00-17:00
sobota-niedziela: nieczynne